ΚΡΗΤΗ: Έτοιμη τον Μάιο η καμπάνια προβολής

330

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωσή της τον Μάιο βρίσκεται η καμπάνια προβολής της Κρήτης, την οποία υλοποιούν η Περιφέρεια Κρήτης και η Marketing Greece, με βασικό όχημα το Discovergreece.com και το οικοσύστημά του. Η καμπάνια, η οποία ξεκίνησε τον  Φεβρουάριο του 2019, έχει ως στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Κρήτης και την αύξηση της διάρκειας παραμονής.

Εστιάζοντας στον πλούτο των τουριστικών προϊόντων και των θεματικών εμπειριών που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός στους επισκέπτες, και εναρμονισμένο με τη ευρύτερη στρατηγική προβολής του Incredible Crete, το πρόγραμμα προώθησης της Marketing Greece για την Κρήτη περιλαμβάνει ανάπτυξη περιεχομένου και ειδικά σχεδιασμένη καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com Ecosystem.

Ειδικότερα, μέχρι σήμερα έχουν υλοποιηθεί δυο ταξιδιωτικά άρθρα σε πέντε γλώσσες. Με την τεχνική του storytelling και μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό τα άρθρα αναδεικνύουν τον προορισμό και συστήνουν στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τα τουριστικά προϊόντα και τις εμπειρίες της Κρήτης καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, καθώς επίσης και τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής των ντόπιων, τα ήθη και τα έθιμά τους.

Παράλληλα, έχουν δημιουργηθεί τέσσερα θεματικά video, αφιερωμένα στα τουριστικά προϊόντα, τον πολιτισμό, τη φύση, τις δραστηριότητες και τη κρητική γαστρονομία. Δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα των εμπειριών τα νέα αυτά video στοχεύουν στην πρόκληση του συναισθήματος και της προσοχής του χρήστη σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το σύνολο του περιεχομένου, που έχει ήδη δημιουργηθεί, περιλαμβάνει προβολή στη διαδικτυακή πύλη του Discovergreece.com που αριθμεί εκατομμύρια επισκέπτες παγκοσμίως, καμπάνια προβολής στα Social Media του Discovergreece.com και ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης (google, facebook, instagram) σε στοχευμένες αγορές.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει