ΚΡΗΤΗ: Η Google… μεγαλώνει την τουριστική σεζόν

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

Η Google μπορεί να δώσει ώθηση στον τουρισμό

Η Περιφέρεια Κρήτης είναι η πρώτη Περιφέρεια στην Ελλάδα, η οποία συνεργάζεται με τον αμερικανικό κολοσσό Google για να ενισχύσει την ψηφιακή παρουσία επιχειρήσεων τουρισμού, αλλά και τον πολιτισμό της Κρήτης. Η συνεργασία επισφραγίστηκε και επίσημα χθες, μέσα από σχετική ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

Το πρόγραμμα ανακοίνωσαν ο  περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και η διευθύντρια Marketing της Google στην Ελλάδα Μαρία Φουντά. Για τον σκοπό του προγράμματος, η Google, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, αναλαμβάνει τη δωρεάν εκπαίδευση των τοπικών επιχειρήσεων σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία για την ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας.

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Κρήτης για την ψηφιοποίηση των θησαυρών του Μουσείου της Αρχαίας Ελεύθερνας και της ανάδειξής τους στην πλατφόρμα πολιτισμού Google Arts & Culture, με σκοπό την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού.

Το πρόγραμμα αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για την Ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και της Εργασίας στην Ελλάδα.

Την εκδήλωση χαιρέτισε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη. Χαιρετισμό απηύθυνε επίσης ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, Ιωάννης-Οδυσσέας Λ. Ζώρας, ενώ μίλησε και ο προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιων Οργανώσεων του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Έλληνας Ψηφιακός Πρωταθλητής, Νίκος Μιχαλόπουλος.

«Η στήριξη των πυλώνων της οικονομίας του νησιού με κάθε σύγχρονο μέσο, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Περιφέρειας Κρήτης» ανέφερε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό του ο περιφερειάρχης Κρήτης, ο οποίος και πρόσθεσε:

«Πολιτισμός, Τουρισμός και Αγροδιατροφικός κλάδος, απαιτούν εξοικείωση με τις σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες. Η συνεργασία με την Google υπηρετεί τον στόχο αυτό.

Οι κοινές δράσεις με τους κορυφαίους της ψηφιακής εποχής προσφέρουν αφενός τη γνωριμία των επιχειρηματιών του τουρισμού με τα χρήσιμα και αποτελεσματικά εργαλεία που έχουν ανάγκη, ενισχύουν αφετέρου την αυτοπεποίθηση του παραγωγικού κόσμου και των φορέων του πολιτισμού, καταδεικνύοντας τις μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης που διαθέτει η Κρήτη».

 

Η διευθύντρια Marketing της Google στην Ελλάδα Μαρία Φουντά.

Δωρεάν σεμινάρια

Μια ομάδα 5 ειδικών συμβούλων του προγράμματος Grow Greek Tourism Online θα εγκατασταθούν στην Κρήτη προκειμένου να υποστηρίξουν τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού.

Θα προσφέρουν τόσο ομαδικά σεμινάρια όσο και κατ’ ιδίαν συναντήσεις όπου θα εκπαιδεύουν και θα βοηθούν τις επιχειρήσεις να καταχωρίσουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας στους χάρτες και την αναζήτηση μέσω του Google My Business.

Οι Online Advisors θα παρέχουν επιπρόσθετα στις επιχειρήσεις τη δωρεάν δημιουργία μίας εικονικής περιήγησης 360 μοιρών, η οποία θα φιλοξενείται στην πλατφόρμα Google Street View και θα επιτρέπει στους δυνητικούς επισκέπτες των επιχειρήσεων να περιηγηθούν στο εσωτερικό τους πριν ακόμα φτάσουν στο νησί.

Οι ειδικοί σύμβουλοι θα είναι διαθέσιμοι από αυτή την εβδομάδα, ξεκινώντας με τις τουριστικές επιχειρήσεις που παραμένουν ανοιχτές πέραν της καλοκαιρινής σεζόν.

Οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες μπορούν να εγγραφούν μέσω τις σελίδας g.co/greektourism/crete, καθώς και να επικοινωνήσουν με το crete@ggto.gr για τυχόν επιπλέον πληροφορίες.

«Οι αναζητήσεις χρηστών του διαδικτύου για την Κρήτη λαμβάνουν χώρα όλους τους μήνες του χρόνου και επιπλέον αυξάνονται συνεχώς» δήλωσε για να εξηγήσει τη σπουδαιότητα της προσπάθειας η υπεύθυνη Marketing της Google Ελλάδας, Μαρία Φουντά για να προσθέσει:

«Επίσης σύμφωνα με την πρόσφατη μελέτη του Oxford Economics, ένα 35% των τουριστικών αναζητήσεων σχετίζεται με τον πολιτισμό.

Έτσι λοιπόν εστιάζουμε τις ενέργειές μας στην ανάδειξη του πολιτισμού καθώς και  στην υποστήριξη των επιχειρηματιών της Κρήτης, ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του διαδικτύου για την προσέλκυση πελατών όλο τον χρόνο».

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των τριών χρόνων του προγράμματος Grow Greek Tourism Online, περισσότεροι από 86.000 επαγγελματίες αλλά και μελλοντικά στελέχη του τουρισμού εκπαιδεύθηκαν σε ψηφιακές δεξιότητες σε όλη τη χώρα, με ομαδικά σεμινάρια σε περισσότερες από 80 πόλεις στην Ελλάδα και συνεργασίες με πάνω από 40 εκπαιδευτικά ιδρύματα.