Η Proactive ξέρει το… μυστικό για την εξαγωγή κρητικών προϊόντων

198

Μεγάλη ζήτηση και ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνουν οι Ευρωπαίοι για τα ελληνικά φρούτα και λαχανικά και ειδικά για τα κρητικά κηπευτικά και σταφύλια.

Στο πλαίσιο επιχειρηματικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη το περασμένο Σαββατοκύριακο, εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τα κρητικά προϊόντα μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

 

Proactive - Συμαιάκης
Ο κ. Συμαιάκης

Από την Κρήτη, στη συνάντηση συμμετείχε η μεγαλύτερη εξαγωγική εταιρεία φρούτων και λαχανικών “Λάμπρος- Γιώργος ΑΕ” του κ. Λάμπρου Περβολαράκη, εκπροσωπούμενη από τον γεωπόνο της εταιρείας, Γιάννη Συμαιάκη και τον σύμβουλό της σε θέματα Ποιότητας και Ασφάλειας, Proactive – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, εκπροσωπούμενη από τον Νίκο Μπουνάκη.

Proactive: Ο κ. Νίκος Μπουνάκης
Ο κ. Νίκος Μπουνάκης

Όπως τόνισαν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ, βασικό κριτήριο για τη ζήτηση και την αγορά των κρητικών προϊόντων αποτελεί το ζήτημα της ασφάλειας και ιδιαίτερα το θέμα των υπολειμμάτων φυτοφαρμάκων. Γεγονός που πρέπει να κινητοποιήσει τους παραγωγούς, τις υπηρεσίες αλλά και τους γεωτεχνικούς.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει