Ο στρατηγικός σχεδιασμός του Επιμελητηρίου

119

Να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες των μελών του προσπαθεί το Επιμελητήριο Ηρακλείου που παρουσίασε χθες τον στρατηγικό του σχεδιασμό. Σε πρώτο στάδιο, θα προχωρήσει στην ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, με βάση ερωτηματολόγιo στo οποίo θα απαντήσουν οι επιχειρήσεις και έχει διανεμηθεί ήδη ηλεκτρονικά στα μέλη του και μπορεί επίσης να συμπληρωθεί στους χώρους του Επιμελητηρίου ή μέσω του site: www.ebeh.gr.

Θα ακολουθήσει workshop, από όπου θα προκύψουν το όραμα, η φιλοσοφία, οι στόχοι αλλά και οι δράσεις του  που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη, την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους.  Ο στρατηγικός σχεδιασμός του Επιμελητηρίου Ηρακλείου αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, οπότε και θα ανακοινωθούν τα συμπεράσματα και οι προτεινόμενες δράσεις.

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε ανταποδοτικές υπηρεσίες προς τα μέλη μας ώστε να παρακολουθούν  και να μετέχουν στις εξελίξεις της παγκόσμιας αγοράς» τόνισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΗ, κ. Μανώλης Αλιφιεράκης.

Ο Α΄ αντιπρόεδρος κ. Μανώλης Φραγκάκης ανέφερε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός θα δείξει τον δρόμο που πρέπει ν’ ακολουθήσει το Επιμελητήριο Ηρακλείου σ’ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο διεθνές οικονομικό τοπίο ώστε να σταθεί πραγματικός αρωγός στα μέλη του.

Ο γενικός γραμματέας κ. Μανώλης Σφυρής επισήμανε ότι στόχος του Επιμελητηρίου είναι να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στα μέλη του γι’ αυτό και χρησιμοποιεί επιστημονικούς τρόπους ώστε να καταγράψει σωστά την υφιστάμενη κατάσταση και τις προσδοκίες  των επιχειρήσεων και στη συνέχεια να σχεδιάσει τα επόμενα βήματα.

Ο οικονομικός επόπτης κ. Γιώργος Φασουλάκης υπογράμμισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ χρήσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας, γι’ αυτό είναι αναγκαίο ν΄ ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου, το οποίο θα είναι ανώνυμο.

Ο υπεύθυνος επιχειρηματικής στήριξης κ. Γιάννης Σμυρνάκης μίλησε για μια πολύ οργανωμένη προσπάθεια που βάζει το Επιμελητήριο σε θέση διερεύνησης των δυνατοτήτων του απέναντι στις επιχειρήσεις και συμβάλλει στην υλοποίηση ιδεών της νέας διοίκησης για τη στήριξη των επιχειρήσεων.

Η υπεύθυνη για τον στρατηγικό σχεδιασμό κα Κατερίνα Κούλη ανέφερε οτι στην Ελλάδα τα Επιμελητήρια είναι οι μόνοι φορείς που μπορούν να βοηθήσουν, κυρίως τις μικρές και αδύναμες επιχειρήσεις, ώστε να παρακολουθούν τις διεθνείς εξελίξεις και να συμμετέχουν στις αλλαγές που συντελούνται παγκοσμίως.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει