ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΩIΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Έντονη δυσαρέσκεια για το overbooking στην Κρήτη

ΑΛΛΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ

Με διαμαρτυρίες, παράπονα αλλά και καταγγελίες σε τουρ οπερέιτορς και ιστοσελίδες τουρισμού αναχώρησαν φέτος από την Κρήτη πάρα πολλοί ξένοι επισκέπτες λόγω του overbooking, δηλαδή των υπερκρατήσεων.

Τα ξενοδοχεία, κυρίως τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ήταν γεμάτα και σε μεγάλο αριθμό περιπτώσεων οι πελάτες μετακινήθηκαν σε άλλα συγκροτήματα από αυτά που είχαν κλείσει για λίγες μέρες ή και για ολόκληρο το διάστημα της κράτησής τους.

Οι ξενοδόχοι υποχρεούνται να τους πηγαίνουν σε άλλο ξενοδοχείο αντίστοιχης κατηγορίας ή να τους αποζημιώνουν οικονομικά, ωστόσο πολλοί δεν θέλουν να πάνε σε διαφορετική μονάδα από αυτή που έκλεισαν, ακόμη και εάν είναι καλύτερη.

Ο κ. Μανόλης Παπακαλιάτης
“Ειδικά φέτος το πρόβλημα αυτό ήταν πιο έντονο λόγω της υπερφόρτωσης των ξενοδοχείων.

Είχαμε και έχουμε πάρα πολύ κόσμο” μας είπε ο τουριστικός επιχειρηματίας Μανόλης Παπακαλιάτης, τονίζοντας ότι σε αυτές τις περιπτώσεις καταβάλλονται οι προβλεπόμενες αποζημιώσεις.

Διευθυντές ξενοδοχείων είπαν στην “Π” ότι οι αποζημιώσεις αυτές μπορεί να φτάνουν τα 2.500 ευρώ το δωμάτιο εάν οι πελάτες κληθούν να μείνουν εξ ολοκλήρου σε άλλο ξενοδοχείο από αυτό που έκλεισαν.

 

“Φοβερά παράπονα από πελάτες μας”

Ο γενικός διευθυντής της TEZ tour Ελλάδας Μανόλης Απλαδενάκης Ο γενικός διευθυντής της TEZ tour Ελλάδας Μανόλης Απλαδενάκης μάς είπε: “Τα παράπονα, ιδιαίτερα τη φετινή σεζόν, από πελάτες μας ήταν φοβερά και αφορούσαν όλους τους νομούς της Κρήτης.

Αλλοι διαμαρτύρονταν στον τουρ οπερέιτορ, άλλοι στον ξενοδόχο, άλλοι κάνουν γραπτές καταγγελίες σε ιστοσελίδες τουρισμού. Το ζήτημα είναι ότι το overbooking κάνει κακό στον τουρισμό.

Δεν μπορούμε να μιλάμε για ποιότητα και να λέμε στον τουρίστα “θα πας σε άλλο ξενοδοχείο και όχι αυτό που διάλεξες.

Είναι επιζήμιο”.

Κάποιοι μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, αρνούνται να μετακινηθούν και δημιουργούνταν πολύ δυσάρεστες καταστάσεις μέχρι να βρεθεί κοινά αποδεκτή λύση.

 

Και οι Ελληνες πελάτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα πρέπει να γνωρίζουν ότι:
Εάν το δωμάτιο που έχουμε κλείσει δεν είναι διαθέσιμο, ο ξενοδόχος πρέπει να εξασφαλίσει τη διαμονή μας σε άλλο ξενοδοχείο της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, το οποίο θα βρίσκεται στην ίδια πόλη και θα διαθέτει τις ίδιες ανέσεις και προϋποθέσεις διαμονής, όπως αυτές που διαφημίζει για το δικό του ξενοδοχείο.

Ταυτόχρονα, οφείλει να μας καταβάλει τα έξοδα μεταφοράς στο άλλο ξενοδοχείο και την τυχόν επιπλέον διαφορά τιμής. Εάν δεν καταστεί αυτό δυνατό, ο ξενοδόχος πρέπει να μας αποζημιώσει με το σύνολο του συμφωνημένου τιμήματος διαμονής.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει